fredag 29 juli 2011

.


Ibland blir jag bara så matt,igen,kan ni tänka er..Har fruktansvärt svårt för egoism och kommer alltid att ha,även om det gäller mina eller min familjs närmaste..Att det ska vara så förbannat svårt att glädjas och se det positiva i livet,kanske har man varit med om för mycket negativt,så det är det enda sättet att se på saker,måste vara så..eller jag måste tänka så.jag har inte gått i deras skor så vad vet jag ?.eller kanske beror det på avundsjuka? ja,inte vet jag...men jag är inte den som mår kass över andras sätt att tänka..jag är så oerhört tacksam för allt jag har..och hoppas jag kan sprida liiite positiva vibbar..till nån iallafall ;)
SSM ,ja vi blev hemma och det kändes sådär,men det finns ju starka skäl till att avstå detta år;)
Bebben växer till sig och mår väl där inne i maggen,har lagt sig till rätta och nu är det bara att vänta,och vänta..
Om du kan ge utan att förvänta dig något...har du kommit långt..om du kan göra det bästa för någon så har du kommit längre..om du kan se andra för vilka de är utan att döma så har du kommit i mål...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar