tisdag 7 februari 2012

.

Idag har jag o Viggo varit på barnmottagningen,han är så förstoppad stackarn..usch..så jobbigt för han..men de tog lite allergi prover så nu väntar vi på svar får vi se vad de visar,vi har all möjlig allergi i släkten. Bvc har gett mig råden att ge messmör mm det har vi gjort,ge katrinplommon..jo det har vi oxå gjort en burk räcker i två dagar..ge mer dryck..jo det har vi oxå gjort..Så deras råd ledsnade jag på och ringde min expert allergi syster istället,som rådde mig att ringa Barnmottagningen och ett par timmar senare var vi där ;) Fast ett himlans släpandes och kånkandes på allt..fram och tillbaks,in i det rummet och vidare till nästa phu!

Men nu är vi hemma och tar det lugnt..Fredde jobbar över och Linus är hos tatueraren,o Clara är i badhuset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar