lördag 25 februari 2012

..

Åh,så jag saknar han. Fredrik i Skånelandet,alldeles för långt bort för mitt bästa.Idag har jag kört Clara till tåget,ska till Gbg Horse Show,med kusin Hanna hoppas deras dag blir aws.Lillemannen har äntligen fått sin vacc nr 2 och fick feber och ont på natten efter gav alvedon och han lugnade sig lite stackars liten.,tänk att det forfarande finns folk som tror att man kan skämma bort barn med kramar och närhet...

Spåra ska jag också hinna med denna helg,ska bli kul att komma ut och tävla i vår,men sen var det ju det med A eller B? Vill jag att folk ska tro att jag får gratis poäng så ska jag tävla för en B domare. Ska mina poäng va de rätta så tävlar jag för en A domare,tål att tänkas på.,vem vill ha gratispoäng? Inte jag iallafall.

Ha en bra helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar