torsdag 5 april 2012

Ja,ja,ja

Lite stressad känner jag mig allt ;) Hur ska jag få ihop allt? Tränade lydnad igår..gick riktigt bra,kontakten håller hon bättre o bättre..tänk om jag hade vetat allt jag vet nu när jag fick min lilla sötnöt..då hade allt sett annorlunda ut..men,men har tur som har en hund som står ut med mig och det är på misstagen man lär sig..och med en mini i familjen är det inte alltid lätt att komma iväg o träna ;) Spåren ser oxå riktigt bra ut...jordspår passar mig bäst;) ser ju exakt var jag gått och behöver inte tänka på var fasen vinkeln tog vägen.Bara jag är mentalt förbredd och lugn så fixar vi detta ;) Tycker vi är duktiga som kommer tävla inom Sveriges gränser och INTE på en känd figurant..Där fick ni på näsan,ni som tycker det är fusk (hur det nu skulle kunna bli det med en domare på plan) ? Jag bara undraaaar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar