söndag 22 maj 2011

Alltid retar det nån!

Igår kalas med släkten,mysigt,saknar Sandris bara som är ute på världens resa...just nu i Australien kommer lagom till den dan jag antagligen kommer se ut som ett hus eller kanske har lille viggo i min famn,önskar tiden kunde gå fortare så vi får se och känna på underverket;)
Dagen i dag startade med familjefrukost och planering,clara rida,ska prova en B-ponny hoppas det passar och att de finner varann så kan nog det bli riktigt bra, Försöker övertala henne ..men du kan få en hund om du vill,o träna....näää en häst i såfall...
Näpp, nu lite städning! Sen träning av hund! Tänkte filma skyddet,får se om jag lyckas lägga ut det senare...utan hjälp av sonen;)
Fler än vad jag tror som läser bloggen min,kul,kul...;)
Grattis Caroline ,med Kustmarkens Kaxi till fina poäng på Schäferslaget...det går allså att träna hund och ha en liten;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar