fredag 20 maj 2011

.

Ibland tar livet en paus,och bara håller andan..har så mycket att vara glad och tacksam för så det ibland blir överväldigande,men så finns det bara där oturen eller orättvisan. Ploppar upp när man minst anar det.
Helg igen och min ledighet börjar,just idag! känns overkligt att lille Viggo kommer om ca 2 månader,den känslan går inte att beskriva med ord...nu längtar vi allihop! Clara och jag ska åka och kika på lite småkläder,får se vad vi hittar,hm..dags snart att hämta säng,vagn..och förbereda lillemans ankomst...eller kanske lillemajas?
Läste just på Pierres blogg om skitsnacket mellan bruks och utställningsfolk...jag då som har farit runt i olika og och träffat en väldans massa olika människor,både bruks och utställningsfolk,och har sett och hört så mycket skit så det finns inte..har till slut bildat mig en egen uppfattning och hamnat rätt vad gällande mitt hundval och vad jag vill jobba med,och vilka jag vill träna tillsammans med.Och hur mycket skit har jag inte fått för det?? Hoppla,hoppla Kerstin! Ha ihop det med en SVENSK figurant,oj,oj,oj...dessutom låta min hund tränas av honom...ja,jösses värsta skandalen som antagligen kommer skrivas in i historien...men ju är jag oerhört glad för de val jag gjorde. Så Skärp till er och sluta upp med figurantsnacket,och erkänn att era hundar inte klarar figurantens belastning på era hundar!! Ha en trevlig helg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar